kaip surinkti 3x3x3 rubiko kubą?
Naudojamų sutrumpinimų paaiškinimai:
U-UP{viršus}
D-DOWN{apačia}
R-RIGHT{dešinė}
L-LEFT{kairė}
F-FRONT{priekis}
B-BACK{galas}
+-pagal laikrodžio rodyklę
--prieš laikrodžio rodyklę
Pirmojo aukšto formulių čia nebus, tad iš karto renkame antrajį.
Antras aukštas
Apverčiame kubą, kad pirmas aukštas būtu apačioje ir tada eisime nuo apačios į viršų.
Reikia sustatyi trečiojo aukšto vidurinę detalę su antrojo aukšto viduriniąja detale, taip kad jų spalvos sutaptų, štai taip:
Antras žingsnelis
Laikykite
kubą taip, kad nepersuktas kampas būtų jūsų dešinėje ir sukite algoritmą:R+
P- R- P+ kubo spalvos susimaišys, bet nepergyvenkite pasukite kubo viršų taip,
kad netinkantis kampas būtų jūsų dešinėje ir kartokite formulę.
Ir jeigu reikia trečiąjame aukšte esančią detalę perkelti į dešinę antrąjame aukšte, tai vedame algoritmą: U+
R+ U- R- U- F- U+ F+.
O jeigu į kairę tai:
U- L- U+ L+ U+ F+ U- F-
Ir taip sudedame visą antrajį aukštą.
Trečias aukštas.
Trečias aukštas susidaro iš trijų
žingsnelių:
1.Kryžiaus(pliuso)
viršuje sudarymas
2.Trečio aukšto
ir antro aukšto viduriniųjų detalių spalvų sulyginimas
3.Kampų sudėjimas
Taigi, pirmasis žingsnelis.
Norint sudėti kryžių viršuje, yra trys
viršutinių detaliu išsidėstymo būdai:
Jeigu yra tik viena detalė centre , tai
sukite algoritmą : F+ R+ U+ R- U- F-
detalės išsidėstys pagal antrajį būdą, vadovaukitės antruoju būdu.
Jeigu detalės išsidėsčiusios atvirkščios
L raidės forma, tai jum reikės
sukti algoritmą: F+ R+ U+ R- U- F-.
Jeigu detalės išsidėsčiusios linija per
vidurį , tai sukite algoritmą F+ R+ U+ R-U- F- vieną
kartą ir gausite kryžių(pliusą) viršuje.
Antras žingsnelis
Dabar trečiojo ir antrojo aukšto
vidurinių detalių sulyginimas.
Gali būti , kad sudėjus kryžių(pliusą)
antrame žingsnelyje , susilygina trečio ir antro aukšto vidurinės
detalės, tai šį žingsnį tiesiog praleiskite.
O jeigu ne, tai darykite taip(2
variantai):
1)Pasukite trečiąjį aukštą tiek
kartų, kad trečiojo ir antrojo aukšto nors dviejose vietose vidurinės detalės
spalvos sutaptų ir laikykite kuba
taip, kad viena pora sutampančių detalių būtų jums iš dešinės, o kita kubo gale,
Ir
sukite
algoritmą:
R+
U+
R-
U+
R+
U+ U+
R-
U+.
2)O jeigu sutampančios dvi
detalės yra viena priešais kitą(Viena
priekyje, kita gale) , tai laikykite kubą taip , kad kuri nors pora būtų prieš
jus ir sukite algoritmą: R+ U+ R- U+ R+ U+ U+ R- ir
tada laikykite kubą taip, kad viena pora sutampančių detalių būtų jums iš dešinės, o kita kubo gale ir sukite algoritmą R+U+ R-
U+ R+ U+ U+ R-.
Trečias žingsnelis
Dabar liko sudėti tik kampus ir
kubas jau sudėliotas!
Trečias žingsnelis susideda iš
dar dviejų žingsniukų
1.kampų perstatymas
į reikiamas vietas
2.Kampų persukimas
Taigi pirmasis žingsniukas.
Dabar apžiūrėkite kubą ir
patikrinkite ar kuris nors kampas yra savo vietoje, bet yra persuktas , štai
kaip čia:
Arba nėra persuktas, tiesiog savo
vietoje.
Mintyse persukite tą kampą ir
taip pat peržiūrėkite visus kitus trečio aukšto kampus.
Jeigu nesutampa neivienas
tai sukite šį algoritmą: U+ R+ U- L- U+ R- U- L+ ,
nėra skirtumo ,kaip laikysite kubą.
Tada turi sutapti nors vienas kampas.Ir
tada laikykite kubą taip , kad tas tinkantis kampas būtu jūsų dešinėje pusėje
ir sukite algoritmą: U+ R+ U- L- U+ R- U- L+.
Jeigu sutampa vienas, tai
laikykite kubą taip , kad tas tinkantis kampas būtų jūsų dešinėje pusėje ir
sukite algoritmą: U+ R+ U- L- U+ R- U- L+ ,
jeigu vistiek
tik vienas kampas stovi reikiamoje vietoje, tai pakartokite veiksmą.
Štai ir visi kampai savo vietose,
užtat jie yra persukti arba jums gali pasisekti, kad sukant ankščiau paminėtą
algoritmą susidėjo visi kampai tinkamai kaip ir turi būti ir visas kubas jau
yra sudėtas.
Bet dažniausiai taip nebūna, tai
dabar persuksime kampus ir pabaigsime sudėti 3x3x3 rubiko
kubą!!
Antrasis
žingsniukas
SVEKINU!!! JUMS PAVYKO!!!
Sveiki kas P raide žymima, nėra tokios nuorodoj o paskutiam žingsnialyje sakoma pasukti P- ir P+ Kas Tai
AtsakytiPanaikintiTai reiškia priekis
Panaikintiką reišia P
AtsakytiPanaikintijeigu p priekis ,bet vistiek kskdl neiseina
Panaikintituri išeiti, bet pats paskutinis algoritmas yra painus, lengva suklysti.
PanaikintiMan paprasciau yra R- D- R+ D+, kai norimas persukti kampas yra viršuje, priekinėj dešinėj pusėj, ir spalvoms atsistojus į savo vieta, pasukamas tik pats viršutinis aukštas.
Puikiai išeina
AtsakytiPanaikintiNiekaip nesigauna
Panaikinti